Eksportvækst i 2022

PODEKs proaktive vækststrategi handler rigtig meget om vækst på eksportmarkederne. Det er naturligt for os at se ud over grænserne i en internationalt orienteret optik. Vi skal styrke vores organisation, og øge markedspresset både i Danmark og i udlandet. Dette aspekt er et integreret segment i vores organisationsudvikling.

I vores vækststrategi for de kommende har vi inkorporeret en særskilt eksportstrategi, som går i tråd med PODEKs ambition om at være en markedsdominerende faktor på udvalgte eksportmarkeder. Fra 2022 og årene frem vil PODEKs internationale fokus blive yderligere skærpet i et målrettet fremstød mod disse eksportmarkeder, der besidder et højt potentiale i forhold til vores branche.

Som nævnt vil PODEKs indtog på udvalgte eksportmarkeder fylde meget i virksomhedens ”grundkerne” i de kommende år, og vi har valgt at topprioritere denne del af virksomhedens vækst. Dette fremstød kræver både visioner, planlægning og mandskabskraft, men vi føler os fuldt ud rustet til de opgaver, der lægger foran os i de kommende år.   

Ligesom det er tilfældet med vores danske kunder, ønsker vi også at være ”togfører” på hele kunderejsen for vores internationale kunder. En PODEK løsning skal være en samlet totaloplevelse, der genererer drift, produktion og fremragende service for kunden.

  • Etablering på 1-2 nærmarkeder
  • Styrket organisation
  • Markant øget markedspres